Selasa, 07 Januari 2014

cerita seks melayu

cerita seks melayu
Cerita seks melayu - Anda menyukai cerita seks,cerita lucah,hot terbaru 2014.Kini kami hadir dengan cerita seks

 Tiba-tiba die kejutkan aku, "Dah pukul satu ni, you kena hantar I balik." Aku pun terus pakai pakaian aku dan hantar die balik naik motor. Helmet satu jer, so aku gamble la tak pakai helmet. Nasib baik takde polis. Sampai kat rumah die, barulah aku tau die duk menyewa ngan kengkawan die, so tak kisah sangatla balik lambat. Lepas hantar die aku terus balik rumah aku. Nasib baik aku ade bawak kunci spare, takyahla kejutkan mak bapak aku. Kalau tak, menadah telinga je la aku.

CERITA SEKS


Kadang-kadang, aku bawak kondom. Mula-mula aku cadang nak bertanggungjawab dan nak jadikan die awek aku, tapi die menolak sebab die takut, lepas kahwin nanti 

Cerita seks melayu ,baca selengkapnya di kumpulan cerita seks

Ditulis Oleh : Unknown // 08.17
Kategori:

0 komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.